Tuesday, October 13, 2009

Gambar Program Explore The Largest Natural Limestone Cave

Keadaan persekitaran Gua Tempurung


Sekretariat bergambar bersama sepanduk program

Giliran sebahagian peserta beraksi bersama sepanduk

Bergerak masuk ke dalam gua yang gelap gelita

Antara cabaran yang terpaksa diharungi

Pak Cik Salleh, renjer gua memberikan taklimat berkenaan gua

Pak Cik Salleh yang sporting & sempoi

Gelagat sekretariat & peserta program

Wajah-wajah ceria walaupun lencun & penat

Aksi-aksi sekretariat SRM UPSI dalam gua

Keadaan gua yang amat menakjubkan

Sekretariat Rakan Kecergasan lama & baru

Bergambar kenangan di penghujung gua


Peserta program yang keriangan

Saudara Dauzz, pengarah program mengacau para peserta

Antara barisan sekretariat yg menyertai program

Kenangan abadi SRM UPSI di Gua Tempurung, Gopeng, Perak.

No comments: